Výživové hodnoty rozmarýnu

Rozmarýn obsahuje vitamíny C, A a v menším množství také vitamíny B2, B3 a B6. Z minerálů v něm najdeme vápník, hořčík, fosfor, draslík a sodík. Obsahuje v menším množství také mastné kyseliny omega 3 a omega 6. V rozmarýnu najdeme i třísloviny, saponiny, fytoncidy, flavonoidy, horčiny a organické kyseliny.

Výživová a energetická hodnota rozmarýnu na 3 g:

Energie: 6,4 kcal
Bílkoviny: 0,17 g
Sacharidy: 1 g
Tuky: 0,25 g
Rozbalit všechny příspěvky
Vložit příspěvek

Odesláním komentáře souhlasíte s pravidly diskuze.

Diskuse je zatím prázdná.

Další léčivé potraviny

Tip na recept

všechny recepty >

Bageta s bylinkovým máslem

Máslo necháme změknout v pokojové teplotě, což můžeme urychlit tím, že ho nastrouháme nahrubo. Rozmarýn nasekáme na co nejmenší kousky, česnek prolisujeme. Máslo, rozmarýn, česnek, trochu soli a pepře důkladne utřeme,...

POSLEDNÍ KOMENTÁŘE U ČLÁNKŮ

  • Syrniki

    Pochopitelně je tím myšleno měkký tvaroh v alobalovém obalu (250 g) ;-) výraz "tvaroh ve staniolu" se používal dříve

  • Brokolicová polévka pro děti

    Polévka je super. Nejím vařenou zeleninu, dělala jsem pro svou 16m dceru, ale ta polévka tak voněla, že jsem ji polovinu snědla, dala jsem si…

  • Pečená kořenová zelenina

    Mám moc ráda opečenou kořenovou zeleninu, ale zelenina byla po 45 minutách měkká a rozhodně nebyla zlatavá.

Pro dodržení zásad pro získání souhlasu koncových uživatelů v EU bychom vás chtěli informovat, že tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte