Výživové hodnoty cibule

Nejdůležitější složkou cibule je allicin. Působí jako přírodní antibiotikum, zbavuje tělo virů, škodlivých mikroorganismů a bakterií. Kromě důležitého allicinu obsahuje cibule také mnoho minerálních látek a vitamínů, především vitamíny skupiny B, vitamíny C a E a také karoteny a kyselinu listovou. Z minerálních látek jsou v cibuli obsaženy například železo, zinek, síra, fosfor, hořčík, draslík, vápník, sodík, měď a jód.

Energetická hodnota na 100 g syrové cibule

Kalorie: 43 kcal

Bílkoviny: 1,41 g

Sacharidy: 8,91 g

Tuky: 0,25 g

Vláknina: 2,58 g

Rozbalit všechny příspěvky
Vložit příspěvek

Odesláním komentáře souhlasíte s pravidly diskuze.

Diskuse je zatím prázdná.

Další léčivé potraviny

Tip na recept

všechny recepty >

Remuláda s jarní cibulkou

Majonézu smícháme s bílým jogurtem, nakrájenou jarní cibulkou, petrželkou a nakládanými cibulkami nakrájenými nadrobno, worchesterovou omáčkou a hořčicí. Ochutíme solí a pepřem a dáme do ledničky vychladit. Remuláda s jarní cibulkou se podává k pečeným bramborám. 

POSLEDNÍ KOMENTÁŘE U ČLÁNKŮ

  • Syrniki

    Pochopitelně je tím myšleno měkký tvaroh v alobalovém obalu (250 g) ;-) výraz "tvaroh ve staniolu" se používal dříve

  • Brokolicová polévka pro děti

    Polévka je super. Nejím vařenou zeleninu, dělala jsem pro svou 16m dceru, ale ta polévka tak voněla, že jsem ji polovinu snědla, dala jsem si…

  • Pečená kořenová zelenina

    Mám moc ráda opečenou kořenovou zeleninu, ale zelenina byla po 45 minutách měkká a rozhodně nebyla zlatavá.

Pro dodržení zásad pro získání souhlasu koncových uživatelů v EU bychom vás chtěli informovat, že tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte