Manuál

Pro přidání nové podstránky či produktu nejdříve vyberte nadřazenou stránku (kategorii) a u ní klikněte v administraci na znak + v pravé části, kde poté kliknete na vytvořit nový...

Produkty

Akce a slevy v této kategorii se zobrazí produkty, které mají vyplněno "Původní cena"
Novinky jsou produkty s datem publikování méně než 2 měsíce starým
Vybrali jsme pro vás jsou produkty se zaškrtnutým stejnojmenným parametrem 

Výběrové parametry - nové se vkládají kliknutím na odkaz "upravit" a přidáním nového názvu parametru (dolů), zaškrtnutím pole "výběrový" a uložit. ... poté tento parametr můžete u jakéhokoliv produktu nastavit. Není zatím možné mít u jenoho produktu více výběrových parametrů a tyto parametry nijak neovlivňují cenu.

Práce se štítky

u každé podstránky zadejte vždy 5-10 tematických štítků. Účelem štítků je nacházet shody a podle toho řadit podobné produkty a články. Prioritně tedy hledejte mezi již existujícími štítky
Vkládání nových štítků dělejte s rozmyslem tak aby se štítky v budoucnu používali i u ostatních stránek. Vytváření nových štítků, které budou pouze u jedné stránky je nesmysl.
Abychom se vyhlnuli zbytečným samostatným štítkům, držme se tohoto postupu:
Při vytvoření nového štítku (a uložení stránky) najděte minimálně 1 další článek (ideálně více) a uložíte tento štítek také k němu. K tomuto účelu můžete využít odkaz "správa štítků" pro rychlejší doplnění podstránek k novým štítkům.

Odkazy

Mají vyšší prioritu než štítky a používejte je minimálně například pokud je článek na více dílů apod.

 


Stáhnout v PDF
Rozbalit všechny příspěvky
Nový komentář

Odesláním komentáře souhlasíte s pravidly diskuze.

Diskuse je zatím prázdná.

Pro dodržení zásad pro získání souhlasu koncových uživatelů v EU bychom vás chtěli informovat, že tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte