Proteinový koktejl - ideální svačinka pro fitness nadšence. Podpoří hubnutí i nárůst svalů!

Proteinové nápoje se často pojí s kulturisty nebo vrcholovými sportovci. Rozhodně je ale nepotřebují jen oni. Nápoje jsou vhodné pro kohokoliv, kdo… Číst článek

Osobní trenér - ano, či ne? Poradíme, zda se do fitness trenéra vyplatí investovat!

Nejprve si musíte ujasnit, zda chcete shodit několik kil, nebo chcete jen posílit a nabrat svaly. V takových případech je osobní trenér vhodný hlavně… Číst článek

Hubnutí po Vánocích: Víme, jak se po svátcích zbavit přebytečných kil!

V lednu se fitness centra zaplní všemi, kteří přes svátky nabrali několik kil a touží po rychlé nápravě. Leden je každoročně ve znamení boomu… Číst článek

Lunární jóga a hormonální jóga: Pomohou s otěhotněním i bolestivou menstruací!

Hormonální jóga pomáhá lidem, kteří mají problémy s hladinou hormonů, oslabenou štítnou žlázou, neplodností, ženám s cystami na vaječnících, PMS,… Číst článek

Jóga pro děti baví malé i velké! Poradíme, jak lekce vypadají i co vzít s sebou

Pro mnoho rodičů, kteří praktikují jógu již před narozením dítěte, je pokračování s jógou po příchodu nového člena rodiny naprosto přirozené. Ani… Číst článek

Nejčastějších 5 chyb při cvičení, které nám brání ve vytoužené postavě

Jezte dostatečně První chybou, kterou při honbě za nižší váhou můžete udělat, je snížení kalorického příjmu. Pokud si výrazně snížíte kalorický… Číst článek

Dostaňte rozbouřené hormony pod kontrolu! Stačí 30 minut denně s hormonální jógou

Autorkou metody hormonální jógy je Dinah Rodrigues, celosvětově známá a uznávaná jógová lektorka a terapeutka. Józe se věnuje většinu svého života,… Číst článek

Jak se připravit na půlmaraton? Držte se následujících rad

Uběhnout půlmaraton, tedy jednadvacet kilometrů, není pro člověka, který alespoň občas běhá nebo jinak sportuje, nic nesplnitelného. Na druhou stranu… Číst článek

Jíst tučné jídlo a zhubnout? Nízkosacharidová dieta je revolucí mezi dietami

Nízkosacharidová dieta si díky své oblíbenosti získala hned několik názvů: proteinová dieta, bílkovinová dieta, low carb dieta, ketanová dieta anebo… Číst článek

Diastáza snižuje sebevědomí a způsobuje kýlu. Zjistěte, jak se jí zbavit!

Břišní svalstvo má držet trup pohromadě. To znamená udržení orgánů v dutině břišní, u žen pak i držení dítěte. Velká zátěž může způsobit, že vazivo… Číst článek

Dieta podle Mačingové vás zbaví přebytečných kil a škodlivin. Naučte se lepšímu stravování

Nespokojenost s vlastní postavou je vlastností typickou pro většinu žen. Není pak divu, že některé z nich neustále zkouší všechny možné postupy, jak… Číst článek

Dosahujte při cvičení maximálních výsledků! Poradíme, co jíst před tréninkem

Jídlo, jaké si dáte několik hodin před cvičením nebo tréninkem zásadně ovlivní celý trénink, a to nejen jeho průběh, ale i efektivitu. Tučné jídlo… Číst článek

Jóga pro zdravá záda vám pomůže zmírnit bolest zad už za 7 dní

Jóga pro zdravá záda je sestavena z 6 cviků, které jsou šetrné a pomalé. Při cvičení je potřeba: zapojit celé tělo posílit střed těla protáhnout… Číst článek

Ve Švédsku vznikl nový sport plogging. Je zdarma, a navíc pomáhá přírodě

Jedním ze spouštěčů pro vznik nového sportu byl stále narůstající počet plastového odpadu ve světě. Věděli jste, že plasty v oceánech už dokonce… Číst článek

Orgánová sestava: 12 zázračných cviků, které harmonizují tělo

Cvičte pomalu a plynule Uvolněte se a soustřeďte se na každý pohyb Výdrž se odvíjí od hranice pocitu příjemnosti, obvykle 20 vteřin Na závěr… Číst článek

Jak začít běhat? 7 tipů, jak při běhu nevypustit duši

1. Nepřepalte začátek Začátečníci dělají jednu velkou chybu. Mají tendenci přepálit začátek. Na první běh většinou vyběhnou v plné polní a namísto… Číst článek

Jarní únava postihne téměř každého! Příznakem je nachlazení i špatná nálada

Vyčerpanost Nedostatek energie Náchylnost k nachlazením Nechuť Oslabená imunita Častá změna nálady Jak na jarní únavu? Proti jarní únavě… Číst článek

Kruhový trénink doma - 30 minut denně a budete mít vyrýsovanou postavu

Občas nemají ženy ani čas v poklidu si přečíst knihu anebo si zajít s kamarádkami do fitcentra. Proto vám přinášíme jednoduché cvičení, které lehce… Číst článek

Konec bolavým zádům. Vyzkoušejte Pět Tibeťanů - jógu, kterou zvládnou i začátečníci

Pokud vás jóga pro začátečníky baví, je pro vás vhodná i sestava Pět Tibeťanů. Jóga vám pomůže uvolnit ztuhlé tělo a svalstvo, zvýšit fyzickou sílu,… Číst článek

7 důvodů, proč dát běhání v zimě šanci!

Abyste si z běhání v zimě neodnesli ucpaný nos a kašel, je třeba dodržovat několik zásad oblékání. Oblečení vrstvěte nejlépe do 3 vrstev.… Číst článek