Třetí oko má mimořádné schopnosti. Umíte ho aktivovat?

Třetí oko má mimořádné schopnosti. Umíte ho aktivovat?

Dle vědeckého výkladu se jedná o šišinku mozkovou neboli epifýzu. Tento orgán je nepárový, umístěn uprostřed mozku, součást mezimozku. Je to endokrinní žláza, která mimo jiné své funkce produkuje spánkový hormon melatonin. Tento hormon ovlivňuje cirkadiánní biorytmy, spánek a bdění a rovněž činnost pohlavních žláz.

Schopnost mimosmyslového vnímání spojují staré civilizace i novodobí mystikové s činností a tzv. aktivací třetího oka, jehož sídlem je právě stejné místo, kde se nachází zmiňovaná epifýza.

Třetí oko znali už ve Starém Egyptě

Zřejmě nejstarší zmínku o třetím oku nalézáme ve Starém Egyptě.  Z Egypta je známý symbol Hórova oka. Bůh Hor (také Horus) je ve starověkém egyptském náboženství symbolem boje Světla proti Temnotě a nabádá ke spravedlnosti. Dle legendy při soupeření s tyranem Sutechem (také Sethem) ztratil bůh Horus oko (nebo obě oči), a tak stvořil další, přímo na čele uprostřed mezi obočím. To mu posléze umožňovalo vidět to, co je běžným očím skryto. To, co se nachází pod povrchem věcí a událostí. Tzv. Hórovo oko dohlíželo nad náboženskými obřady a zákony. Nejvíce asi známe symbol třetího oka z hinduismu. Nositelem třetího oka je zde Bůh Šiva, který představuje nejvyšší moudrost, pochopení zákonitostí světa a nadpřirozené schopnosti. Někdy je nazýván také Trinetríšvara = Pán se třema očima. Bůh vášně Káma byl spálen třetím okem Šivy, když se jej snažil přerušit v meditaci.

Když zabrousíme dále do legend a starého vyprávění, pak se se třetím okem setkáme u bájných bytostí – Kyklopů. Kyklopové jsou zmiňováni i ve Starém zákoně. Byli vysocí, velcí a měli pouze jediné oko uprostřed čela. Tento orgán uměly tyto bytosti mistrně ovládat, komunikovaly mezi sebou výhradně telepatickým přenosem. Později, vlivem hmotného světa, se vyvinuly oči dvě, které umožňují vidění v běžném pozemském světě.

čakryOlmécká kultura, jedna z nejstarších známých objevujících se ve střední Americe, zobrazuje některé své bohy s rýhou na čele, zřejmě se zde také jedná o znázornění třetího oka. Ve védské tradici je třetím okem šestá čakra. Symbolizuje emoční inteligencí, intuici, intelektuální schopnosti, poznávací funkce. Díky této čakře můžeme slyšet hlas vyššího já a vidět různé vize. Staří Číňané třetí oko nazývali nebeským okem. Taoisté užívají názvu palác niwan a filozof Descartes definoval šišinku jako sídlo naší lidské duše. Novověcí učenci předpokládali, že šišinka je sídlem schopnosti obrazotvornosti a díky ní má naše duše a mysl vliv na fyzické tělo. Je skutečně možné, že tento malý orgán ukrytý v našem mozku představuje potenciál k nahlížení do nepoznaných míst a má schopnosti, které věda nedokáže tak jednoznačně pochopit?

Třetí oko z pohledu současné vědy

Krom toho, že epifýza neboli šišinka mozková vykonává řadu důležitých funkcí, jako je ovlivňování sexuálního vývoje člověka, výroba melatoninu, řízení metabolismu a denního rytmu, pak u ní byly objeveny vlastnosti, pro které jednoznačné vědecké vysvětlení není tak jednoduché. Lékařská věda objevila, že krom výše zmíněných funkcí obsahuje tato žláza i fotočidlové buňky. Má důležitou fotosenzorickou funkci, tj. vědecky uznávaný tělesný proces.  Kdybychom odstranili obě oči a anatomickou část v přední části šišinky bychom následně vystavili světlu, pak by tento orgán stále byl schopen reagovat na podněty, podobně jako to umí naše oči. Tato skutečnost vede některé vědce k úvahám, zda není šišinka mozková víc, než jen zakrnělé oko. Je možné, že mnohé z dosud nepochopených procesů mozku sídlí v tomto kónickém prostoru. Dle názorů některých vědců souvisí aktivita šišinky blízce s psychickou aktivitou spojenou s meditací či zvýšenou představivostí. Šišinka je zodpovědná za vylučování DMT – dimethyltryptaminu, nazývaného také jako molekula duše. Uvolňování této molekuly je považováno za jeden z nejsilnějších známých halucinogenních neuropřevaděčů.

Třetí oko – sídlo intuice

Třetí oko má mimořádné schopnosti. Umíte ho aktivovat?Intuice znamená vhled nebo náhled, označuje schopnost rychlého chápání a rozhodování, které není podpořeno žádným logickým uvažováním a rozhodováním, přičemž je však provázeno pocitem jistoty a rozhodnosti. Je to schopnost vnímat a vyhodnocovat reálné i skryté motivy a situace. Otevřením třetího oka se otevírá rovněž kanál intuice. Pokud tuto schopnost získáme, pak je potřeba naslouchat intuici, vnitřnímu hlasu. Tyto impulzy postupem času nepřicházejí pouze v záblescích a krátkých myšlenkách, ale stávají se přesvědčením provázeným radostí a pocitem správného jednání. Když se nám podaří odstranit nefunkční systémy, které nás obklopovaly a brzdily v našem konání a jednání, pak jasnost našeho vědění zvýší naše sebevědomí i jistotu v konání.

Třetí oko je sídlem nejen intuice, ale i telepatických schopností. Otevřením třetího oka získáváme možnost vytvářet nové reality na fyzické a hmotné úrovni a ty staré rušit. Otevřením třetího oka získáme a zesílíme schopnost odpovídat sami za sebe. Mnoho lidí je velice odpovědných ve vztahu k ostatním, ale na sebe zapomíná. Jejich vlastní duše jsou pak velmi nenaplněné. Každý z nás má třetí oko, ale málokdo ho umí používat. Aktivizování třetího oka slouží především pro vlastní duchovní rozvoj a vývoj, pomáhá nám lépe si poradit s vlastním životem, správně se rozhodovat, rozvíjet svoje schopnosti a intuici.

Občas se můžeme setkat se zvýšenou citlivostí jedince na okolí a na materiální svět. Tato citlivost se projevuje nošením tmavých brýlí, patka nebo vlasy do čela, oči zakrývající si rukama. Tito lidé bývají vnitřně, i když třeba nevědomky přesvědčeni o tom, že v tomto světě nelze dosáhnout harmonie. Tito lidé bývají zranitelní a citliví na kritiku. Otevření třetího oka jim může velmi pomoci, třeba právě tím, že si uvědomí svoji vlastní hodnotu a schopnosti. Takovýto typ lidí potřebuje být ujištěn o tom, že je s nimi vše v pořádku a že se nemusí již dále schovávat.

Nemoci a problémy spojené s problematickou funkcí třetího oka:

  • bolesti hlavy a migrény
  • problémy s viděním, ať už krátkozrakost nebo dalekozrakost
  • záněty horních cest dýchacích
  • problémy s dutinami

Otevírání třetího oka

Pro otevírání třetího oka existuje celá řada cvičení a postupů, které vycházejí z různých filozofií a zkušeností. Setkat se tedy jistě můžete i s mnohými jinými, než zde uvedenými. Veskrze však jakékoliv cvičení na podporu otevření třetího oka by mělo mít pro vás pozitivní vliv. Stupňovat, podporovat a obohacovat vaše duchovní schopnosti a síly. Centrujete svoji energii a zároveň podporujete svoji lepší náladu a rozháníte depresivní stavy a nálady.

Třetí oko má mimořádné schopnosti. Umíte ho aktivovat?

Cvičení pro podporu otevírání třetího oka

Aktivace třetího oka v meditaci

Posaďte se do své oblíbené meditační pozice, případně se položte na podložku. Zasoustřeďte se na svůj dech a začněte pomalu nadechovat a vydechovat nosem a zavřete oči. Očima se jakoby dívejte a soustřeďte na bod dva prsty nad kořenem nosu mezi obočím (oči stále zavřené, cvik provádíme „za víčky“). Abyste podpořili soustředění na tento bod, nejdříve se tohoto místa dotkněte nebo jej i mírně sevřete prsty. Oči musíte mírně obrátit, je možné, že to pro vás bude mírně nepříjemné, ale zkuste vydržet.

Zhluboka se nadechněte a vydechněte, přitom však nezadržujte dech. Zkuste tuto pozici vydržet tak dlouho, jak jen je pro vás možné bez velké námahy. Posléze oči opět uvolněte, ale neotvírejte ihned.

Toto cvičení můžete opakovat několikrát za den, stupňují se takto vaše duchovní schopnosti a síly. Dochází k centrování energie a lepšímu hormonálnímu hospodaření. Toto cvičení můžete praktikovat také při silném psychickém vypětí, prospěje vám a rovněž pomůže rozhánět deprese a špatné nálady.

Aktivace třetího oka hleděním do zrcadla

Hleďte na svoji tvář v zrcadle se světlem tlumeným v pozadí. Trénujte jen v případě, že nejste úplně unavení, avšak drobná fyzická i mentální únava není ke škodě věci. Hleďte na svoji tvář v zrcadle a zkuste se uvolnit. Zaměřte se na jeden bod na vaší tváři, nejlépe na tzv. místo třetího oka a pohled již neměňte. Vydržte se na tento bod soustředit tak dlouho, jak jen to bude možné.

Za pár chvil ucítíte vibrace a teplo v oblasti krku a nad ním. Možná začnete cítit pulzující energie. Pokud pocítíte jakékoliv změny, které pro vás budou složité nebo namáhavé, můžete zavřít oči a potom je znovu otevřít. Buďte klidní a uvolnění. Staňte se pouze pozorovatelem, nesuďte a nezkoumejte to, co vidíte. Pokud po dvou až třech minutách tohoto cvičení nepocítíte změnu, pak cvičení přerušte a nechte na jindy. Hledění do zrcadla provádějte po dobu maximálně deset minut.

Aktivace třetího oka drahými kameny

Třetí oko má mimořádné schopnosti. Umíte ho aktivovat?Drahé kameny, které nám mohou pomoci aktivovat třetí oko, jsou ametyst, azurit, a chryzokol. Tyto kameny přikládáme na místo třetího oka, když jsme klidní a odpočíváme, dýcháme klidně a soustředíme se na svůj dech.

  • Ametyst je fialově zbarvená odrůda křemene. Jeho název pochází z řečtiny a znamená opojný. Je symbolem čistoty, klidu, lásky, ochrany a štěstí. Svou energií nás dokáže hluboce uvolnit a uklidnit. Pomůže navodit klid nutný k přijímání energie.
  • Typická barva azuritu je modrá. Má detoxikační účinky, pomáhá při problémech s kostmi a klouby, léčí rovněž kůži a je vhodný i při potížích s krkem. Celkově čistí čakry, odbourává stres a mírní obavy. Umožňuje nám lépe se ponořit do meditace, zvyšuje intuici a podporuje duchovní růst.
  • Chryzokol pochází z Peru, jeho barva je modrá až smaragdově zelená. Vyrovnává emoce, zmírňuje neklid a vtíravé pocity, učí trpělivosti, nadhledu, toleranci a klidu v řešení vypjatých situací.
  • Další kameny, které můžeme přikládat jsou sodalit, vltavín a křišťál.


Diskuse k článku

  • Janina

    09:52 16. 4. 2018 -1
    Mohl by pomoct červený nebo zelený pomander,
    Uzemní po meditaci a podobných praxích. Udrží vás ve vašem vlastních prostoru. Vcelku, pohromadě :-)
    Dá se vyzkoušet - prodává se i v 2,5ml minisprejících.
  • Janina

    09:27 14. 4. 2018 0
    Nako, moje poslední cedule byla v sanskrtu, ačkoliv přepsaného latinkou. Byla to jen 2 slova, to druhé bylo moc dlouhé, trochu jsem protestovala, že si ho nezapamatuji, tak se mi změnilo v hebrejské :-) No chápeš to? Ani jeden z jazyků přitom neznám (ale poznám).
  • Anonymka

    14:34 12. 4. 2018 -4
    Nedávno jsem byla u paní na kreniální masáž(alespoň si myslím že se to tak jmenuje) mezitím co jsem ležela tak jakobych viděla oči a po rár minutách tam bylo jenom jedno velké modré oko,(jeste potom se mi podařilo dostat do astrální dimenze) ale potom co jsem se dostala zase zpet do normalu , byla jsem uplne mimo (takovy to kdyz tvrde spite a potom se vzbudite a jste nedotazeni) a trvalo to asi 5 hodin , prosim neznate neco abych po tom nebyla mimo a nema to neco delat s tretim okem ?? Diky
    • Ovi

      15:00 30. 5. 2021 0
      Zřejmě Vás naležitě neošetřila v závěrečné fázi. S třetím okem to asi co dělat nemá.
  • Radek

    23:18 24. 3. 2018 0
    Dobrý den, poradíte mi jak na telekinezi, potřeboval bych poradit od někoho se zkušenostmi, děkuji.
  • dejwo

    17:59 26. 11. 2017 +23
    jedna vec je verit v boha (v dobro) a dalsia vec je verit v cirkev (zlo,zotrocovanie)
  • eva

    11:29 29. 10. 2017 +2
    Nesnižujte,prosím, pozitivní účinky aktivace třetího oka tím,že budete psát obludné gramatické chyby,stejně jako autor nahoře.To si všeobsáhlý Duch určitě nepřeje,aby se z nás stali negramotní tupci....!
  • pepa

    23:25 25. 6. 2017 +5
    S nezávidí člověku Bible je zmanipulovaná kniha. On si nás chová tak jak mi dobytek na maso což nám hodně snižuje vibrace. Myslí si že mu patříme a má nás označkované, jeho hlídací psy _zednářský globální mocenský systém nás pak drží na uzdě řídí školství učí lidi co je pravda, manipuluje vědu, mění dějiny totálně zahladil stopy po Atlantitě, Lemurii, Hyperborei, Rámově říši, duchovně a technicky nám nadřazená globální civilizace byla scela vymazána. Každý kdo zvíší své vibrace je zaznamenán a atakován před okamžikem osvícení ti nejslavnější Budha a Kristus oba dostali lákavé nabídky stát se krály světa s veškerým bohatstvím , to byli reálné nabídky od S a jeho globálního mocenského systemu sahajícího již do dob Babylonu Babilonské bratrstvo... Dnes jim zvoní hrana vsadili na špatného koně a tak na nás sipou z letadel jedy aby snížili vibrace celé planety a jsou opravdu zoufalí a nedakáží zastavit nárůst vibrací našeho Slunce, tak nás ještě zaměstnávají a straší emigrantama a teroristama a třetí světovou s Ruskem , vybrace strachu jsou totiž ty nejnižší - tak se nebojme jam postavit meditovat na silových místech našich předků a žádat o pomoc strážné duchy druidů at nás učí jak bojovat...
    • rosa

      22:51 22. 5. 2021 0
      milý Pepo, shlédla jsem to sice jen zběžně,ale prosím o trochu češtiny. Je to tragicky plné hrubek. Jinak fajn.
  • pepa

    23:25 25. 6. 2017 0
    S nezávidí člověku Bible je zmanipulovaná kniha. On si nás chová tak jak mi dobytek na maso což nám hodně snižuje vibrace. Myslí si že mu patříme a má nás označkované, jeho hlídací psy _zednářský globální mocenský systém nás pak drží na uzdě řídí školství učí lidi co je pravda, manipuluje vědu, mění dějiny totálně zahladil stopy po Atlantitě, Lemurii, Hyperborei, Rámově říši, duchovně a technicky nám nadřazená globální civilizace byla scela vymazána. Každý kdo zvíší své vibrace je zaznamenán a atakován před okamžikem osvícení ti nejslavnější Budha a Kristus oba dostali lákavé nabídky stát se krály světa s veškerým bohatstvím , to byli reálné nabídky od S a jeho globálního mocenského systemu sahajícího již do dob Babylonu Babilonské bratrstvo... Dnes jim zvoní hrana vsadili na špatného koně a tak na nás sipou z letadel jedy aby snížili vibrace celé planety a jsou opravdu zoufalí a nedakáží zastavit nárůst vibrací našeho Slunce, tak nás ještě zaměstnávají a straší emigrantama a teroristama a třetí světovou s Ruskem , vybrace strachu jsou totiž ty nejnižší - tak se nebojme jam postavit meditovat na silových místech našich předků a žádat o pomoc strážné duchy druidů at nás učí jak bojovat...
  • Pepa

    23:03 25. 6. 2017 +1
    Satan je mimozemská inteligentní entita z nižší dimenze, která se živí lidskou energií, kterou člověk dostal od tvůrce pro svůj duchovní růst. Aby toto bylo možné musí člověk ustrnout ve svém vývoji na nízkých vibracích aby S mohl čerpat jeho energii. K tomu slouží strach zabíjení války a i Bible - máte dědičný hřích, jste jen ovce, nemůžete se stát bohem to je rouhání.. Ale mi jsme bozi jen o tom nevíme a S je nízká bytost nemůže se s námi rovnat! Je třeba pracovat jak keltští Druidové , jako Atlantané a pozvednout vibrace lidstva do takových výšin kam již S za námi nemůže. Vytvořil zednářský globální mocenský systém našeptával a klamal člověka hrál na chamtivost a touhu po penězích, našel zrádce lidstva a učinil z nich krály. Neuvědomujeme si své zotročení nechápeme že náš potenciál je obrovský a že nejsme zvířata , ale tvůrci realit a vesmírů. Jsme ve válce o které spousta lidí ani neví..
  • Pepa

    23:03 25. 6. 2017 +1
    Satan je mimozemská inteligentní entita z nižší dimenze, která se živí lidskou energií, kterou člověk dostal od tvůrce pro svůj duchovní růst. Aby toto bylo možné musí člověk ustrnout ve svém vývoji na nízkých vibracích aby S mohl čerpat jeho energii. K tomu slouží strach zabíjení války a i Bible - máte dědičný hřích, jste jen ovce, nemůžete se stát bohem to je rouhání.. Ale mi jsme bozi jen o tom nevíme a S je nízká bytost nemůže se s námi rovnat! Je třeba pracovat jak keltští Druidové , jako Atlantané a pozvednout vibrace lidstva do takových výšin kam již S za námi nemůže. Vytvořil zednářský globální mocenský systém našeptával a klamal člověka hrál na chamtivost a touhu po penězích, našel zrádce lidstva a učinil z nich krály. Neuvědomujeme si své zotročení nechápeme že náš potenciál je obrovský a že nejsme zvířata , ale tvůrci realit a vesmírů. Jsme ve válce o které spousta lidí ani neví..
  • Pepa

    23:02 25. 6. 2017 -1
    Satan je mimozemská inteligentní entita z nižší dimenze, která se živí lidskou energií, kterou člověk dostal od tvůrce pro svůj duchovní růst. Aby toto bylo možné musí člověk ustrnout ve svém vývoji na nízkých vibracích aby S mohl čerpat jeho energii. K tomu slouží strach zabíjení války a i Bible - máte dědičný hřích, jste jen ovce, nemůžete se stát bohem to je rouhání.. Ale mi jsme bozi jen o tom nevíme a S je nízká bytost nemůže se s námi rovnat! Je třeba pracovat jak keltští Druidové , jako Atlantané a pozvednout vibrace lidstva do takových výšin kam již S za námi nemůže. Vytvořil zednářský globální mocenský systém našeptával a klamal člověka hrál na chamtivost a touhu po penězích, našel zrádce lidstva a učinil z nich krály. Neuvědomujeme si své zotročení nechápeme že náš potenciál je obrovský a že nejsme zvířata , ale tvůrci realit a vesmírů. Jsme ve válce o které spousta lidí ani neví..
  • mari

    22:03 18. 2. 2017 +8
    Víte víra v boha je pro některé lidi opravdu důležitá, pomáhá jim vidět věci tak že prostě bude lépe. Kdyby jim člověk tuto víru ihned vyvrátil, neměli by pro co žít. Víra jim dává naději v zázraky a to je myslím důležité. Bez radosti by byl život prázdný i kdyby víra skutečná nebyla a lidé to zjistili, někteří by se jí nedokázali vzdát. Lepší je nechat jim naději než jim ji surově vzít a čekat že vám budou vděční. Lidé totiž dokáží být krutí a kdyby neměli zákony na světě by nikdy nebylo bezpečno.
  • jarda sokol

    18:43 13. 2. 2017 +9
    každý tady píše něco o bibli, a přitom je to jen sbírka zákonů, kterými by se měl hloupý člověk řídit, aby se nedopátral pravdy, a třetí oko je na to, aby se nám pravda ukázala, takže, kdyby někdo z vás to třetí oko měl, tak by dokázal zpochybnit celou bibli, kterou nám od věky věků upravují naše žití zde na zemi, myslím si že tak nějak by to bylo, celá bible slouží na ovládnutí člověka, a třetí oko nám bylo záměrně zastřeno, aby jsme byli poslušní beránci.....toť si myslím vše
  • Jan

    21:41 10. 1. 2017 0
    To je divné ja se ničím jiným něž třetím okem nedívám. Myslel jsem, že to tak vnímají všichni o tom s tým zrdcadlem jsem nikdy nepřemyšlel, takže vaše obava ve mě vyvovala taky obavy a šel jsem do toho se strachem, takže jsem viděl jen dá se říct jen svůj strach. Je také husté že se na sebe dokážu dívat s nadhledem. Jen nevím, kterej pohled mám využívAT. dEJTE MI VĚDĚT CO JE LEPŠÍ. JJ.RICHTER@SEZNAM.CZ
  • David

    08:37 30. 11. 2016 -1
    Já otevřel své třetí oko kvůli telekinezi, která mi díky tomu jde.
  • Daša

    12:09 27. 8. 2016 0
    Po otevření 3. oka opakovaně vidím vlčí oči a mám husí kůži, mám to vzdát?
  • paju

    19:10 16. 4. 2016 -3
    doporuč osvědčený praktiky rád se přiučím
  • Franta Bastlik

    03:05 28. 12. 2015 0
    Ještě se vrátím k těm evangeliím navíc, zřejmě jde o tyto gnostické spisy:

    https://cs.wikipedia.org/wiki/Rukopisy_z_Nag_Hamm%C3%A1d%C3%AD

    Gnosticismus je starší než křesťanství a vzniklo paralelně a nezávisle na křesťanství:

    http://www.david-zbiral.cz/Gnoze-prehled.htm

    New Age vychází z gnosticismu a je tedy také v přímém rozporu s tím, co učí Bible. Zkuste si přečíst a poslechnout tyto materiály, které přináší více porozumění:

    http://granosalis.cz/modules.php?name=News&file=print&sid=4059
    http://nkz.reformace.cz/docs/komentare/age.htm
    http://nkz.reformace.cz/kazne/1998/tonda2a.mp3
    http://bnw-nwo.wz.cz/religion/NEW_AGE.pdf

  • Franta Bastlik

    05:46 24. 12. 2015 +2
    Je vidět, že o duchovních věcech přemýšlíte. Zkuste se tedy zamyslet nad tím, zda je učení New Age kompatibilní s tím, co říká Bible. Čistě z hlediska literární kritiky - jeden text říká to a druhý zase něco jiného. Ruku na srdce, opravdu si myslíte, že obě učení říkají to samé ?

    https://nebe21.wordpress.com/2013/12/26/jezis-kristus-vs-hnuti-new-age/

    Já si to tedy rozhodně nemyslím.
    Všechny texty zahrnuté v Bibli jsou ve vzájemném vnitřním souladu, o tom není pochyb, ať již tomu, co říkají, někdo věří anebo ne. Ale jsou zcela zřejmě v rozporu s jakýmikoli jinými duchovními texty, které kdy na zemi existovaly. Evangelia navíc, o kterých mluvíte, jsou v souladu s množinou textů, které tvoří Bibli, nebo říkají něco jiného ? Pokud by byla pravda, že mají patřit do Bible a jejich pisatelé byli také inspirováni Bohem, pak by nastala situace, kdy jeden text Bible něco vysvětlí a jiný text vzápětí říká ne, tak to není, je to jinak. Chápete, že by tím zcela zmizel vzájemný soulad textů v Bibli a Bůh by byl degradován jen na ubohého hlupáka, který neví, co říká, když každou chvíli říká něco jiného ?
    O Kristovi mluví Bible a mluví o něm i New Age. Když jsou obě učení rozdílná, mluví opravdu o tom samém Kristu ? New Age mluví o Kristu, jako o neosobní energii, kterou lze čerpat ve svůj prospěch a dokonce konat zázraky. Souhlasím. Tak to je. Z tohoto zdroje skutečně lze čerpat a někteří lidé dokáží konat zázraky, o tom není pochyb. Ale je tento zdroj energie onen biblický Kristus ? A pokud není, co, anebo spíše kdo, je zdrojem této energie ? Já myslím, že Bible obsahuje dostatek varování a jasně říká, kdo je zdrojem této energie, kdo koná ty zázraky, kterými svádí lidi pod svou moc. Lidé si myslí, že z New Age Krista natankují energii a pak pomocí ní vykonají zázraky, ale netuší už, že ony zázraky nekonají oni, ale někdo jiný v pozadí. Je to klam, lidé nemají schopnost konat zázraky. Apoštolové mohli konat zázraky jen díky tomu, že jim byla tato schopnost propůjčena Bohem. Ale to také není přesné, ve skutečnosti vykonání oněch zázraků musel v pozadí provést Bůh, nebo nějaký pověřený anděl.
    Bible neříká, že musí být člověk členem nějaké církve. Ve skutečnosti církve jsou jen lidské organizace a máte pravdu, většinou zneužívají svou moc. Člověk ale nepotřebuje žádnou církevní organizaci, vyučuje přímo Duch svatý, tak to říká Bible. Kristova nevěsta není žádná konkrétní církevní organizace, je to množina všech upřímných křesťanů po celé zemi, kteří jsou v jednotě v Kristu, v pravdě a ne v jednotné organizaci. Bůh není žádný sadista, který by za omezené množství hříchů trestal nekonečným utrpením někde v pekle. Trestem pro bezbožné bude věčná smrt, tedy rozsudek, jehož platnost bude časově neomezená, trvající na věky věků. Za rozšiřováním všech těch bludů stojí zejména jedna církevní organizace, která je v Bibli nazvána matkou všech nevěstek. Ta odradila mnohé od poznámí pravé tváře Boha svými děsivými naukami.
  • Achelan

    13:25 22. 12. 2015 +2
    @Franta Bastlik - vaše komentáre stoja za to ...
  • Veronika

    18:42 19. 12. 2015 +3
    Bible byla postupem času přepracovaná, z původních asi 30-ti evangilií bylo použity pouze 4, v roce 325 n.l. Konstantin vypustil z Bible jakoukoliv zmínku o reinkarnaci, která byla původně součástí učení Ježíšova. Někteří raní křesťané jako např. gnostici používali meditaci a některé techniky změny vědomí podobné jako u budhismu. Tyto křesťanské větve byly pronásledovány a věřící zabíjeni. Důvod, proč se křesťanské učení tolik změnilo je fakt, že ho využili mocní tehdejší doby a vytvořili z něj svůj nástroj moci k ovládání velkého počtu lidí. To se děje dodnes a základem křesťanství je udržování věřících ve strachu před bohem, v podřízenosti a pocitu viny. To jsou velmi spolehlivé a účinné nástroje moci. Proto je také velmi zřejmý současný linč new age vlny, kde se pomocí meditace člověk může skutečně spojit s boží a Kristovskou energií, může se z člověka stát sebevědomý, spokojený člověk nezávislý na žádné pragmatické víře. To je trnem v oku jakékoliv církvi. Proto je nesmysl bát se meditovat, či jinak rozšiřovat své vědomí, vždyť jde pouze o poznávání sebe sama, co je na tom satanské?
  • Asi Mijeblo

    23:16 24. 7. 2015 +1
    Já vím, kdo je Satan, a to je mi 16... v 11/12 jsem ho vyvolal, já i kámoš jsme viděli dlań ve tmě,a třetí oko přichází téměř samo. Asi to není ani možný, ale je to tak ... nevím, jestli s okem má něco společného on, nebo já sám, každopádně křestan ani satanista, nic jiného nejsem... jestli bych měl říct, které náboženství by mi bylo nejbližší, když už, tak reggae, asi proto že občas toho jointa dám, a to taky otevírá třetí oko ... mazec :) ve 30 se vidím v bohnicích xD a těžko říct, jestli vidím nebo "vidím" :X
  • Franta Bastlik

    00:49 24. 6. 2015 +1
    Odvolávání se na selský rozum při zkoumání biblických textů není vůbec dobrý nápad. Inteligence našeho stvořitele je nesrovnatelně vyšší, než naše lidská inteligence. Pokud k tomu člověk přistupuje tak, že čemu nerozumím, to si upravím, abych tomu rozumněl, pak se dostane akorát do "bažin".
    Řekl bych, že dnešní ateistická společnost je dokonale připravená k závěrečnému velkému podvodu, o němž Bible mluví. Ateista je je ten, kdo věří jen tomu, co vidí. Ateistovi ale stačí předložit pár šikovných eskamotérských kousků, které budou vysoko nad hranicí jeho rozlišovacích schopností a autorovi těchto kousků uvěří doslova vše a bude mu zobat z ruky, prostě to "bude žrát". Satanovi a jeho padlým andělům nebude vůbec činit problém takové eskamotérské kousky vyrobit a před lidmi je pak vydávat za zázraky. Většina lidí věří, že zázrak = projev boží moci. Velká chyba ! Přesně před tímto Bible varuje. Možná se už za vašeho života tyto "zázraky" budou dít v mnohem masovějším měřítku, než dnes. A jak se na takových "zázracích" dá dobře vydělat. Nové obory psychologie, hypnóza, homeopatie, léčitelství, ... je to dobrej "rejžák". Já netvrdím, že to nefunguje. Vůbec ne, funguje to. Ale kdo stojí za těmi "vibracemi", za tou "kosmickou silou" ? Satan, ten zadarmo nikomu nic nedá ! To, že si předem připraví pacienta, způsobí u něj nějakou chorobu a pak ji skrze svého "léčitele" zase "zázračně" odejme, to není zrovna žádná charita. Já osobně o takový "bonus" nestojím a k léčitelce již dávno nechodím. Raději používám čaje a bylinné extrakty, které neprošly jejíma rukama a do kterých nepřešla skrze její kyvadélko "kosmická energie".
  • Franta Bastlik

    12:29 23. 6. 2015 +2
    Možná máte na mysli "apoštoly", kteří následovali Šimona čaroděje, ten byl mezi podvodníky skutečně mistr mezi mistry. Tito apoštolové s trochu jiným poselstvím (gnosticismus) se snažili již v době Ježíše Krista infiltrovat křesťanství. Zpočátku bez valného úspěchu, postupně se jim to však podařilo a vrcholem tohoto snažení bylo založení Římsko-katolické církve. Ohledně křesťanských písem svatých je situace obdobná. I zde existují dvě větve, jedna původní, nezfalšovaná a druhá podvodná. Nezfalšovaná větev vychází z Antiochie, prvního velkého křesťanského centra. Zfalšované rukopisy mají původ v Alexandrii nebo Římě. Nenechte se mýlit i slavný Sinajský a Vatikánský kodex pocházejí z této zfalšované větve. Starý nemusí vždy znamenat kvalitní. Starý podvod je stále jen podvodem. Zkuste se zamyslet nad tím, proč nová a nová "revidovaná" vydání Bible vychází právě z této větve. Poznámka - Bible Kralická je z té první nezfalšované větve. Dílo apoštolů se nepodařilo zničit silou, útokem zvenčí a tak se změnila taktika. Satanův prapor byl vztyčen přímo uprostřed křesťanských církví. Rozkladný proces roste s množstvím kompromisů. S protestanstvím je dnes konec, zůstal jen prázdný název, ochotně cupitá ve stopách papeže. Protireformace byla v podstatě dokončena a jsou připraveny podmínky pro dokončení ideového sjednocení všech náboženství na zemi - ve jménu míru - pod taktovkou papeže. Zkuste o tom popřemýšlet, co se skutečně tady na zemi děje, kde je skutečné centrum moci.
  • Marta

    09:29 22. 6. 2015 0
    Bible je "poskladana" jen z del, ktere se tehdejsi cirkvi hodily. Jeste zazrak by byl, kdyby i tato vybrana dila byla ouvodni a nepozmenena,ani tomu neverim. Bylo mnoh vice zvesti Apostolskych. Vsechny je cirkev zlikvidovala, rika se ze vykreslovali Jezise a historie kolem neho a jeho vztah k "Bohu", k Jidasi a vubec obecne k zivotu casto uplne diametralne jinak. Nemuzete verit nicemu co proslo lidskou zamernou cenzurou a o to vuce tou cirkevni. Kazdy clovek,ktery jen trochu pouziva selsky rozum, intuici a neni nezkuseny moc v zivote, to musi prece jednoznacne tak vnimat.
  • Míla Jandošová

    08:50 22. 6. 2015 -1
    Znovu děkuji,ani nevíte jak =)
  • Franta Bastlik

    12:14 21. 6. 2015 0
    Jsem velmi rád za každého člověka, kterému se podaří uniknout ze sítě satanových lží a který se stane svobodným.


    Jan 8:32
    Poznáte pravdu a pravda vás učiní svobodnými.


    Mnoho lidí se domnívá, že peníze je učiní svobodnými. Není to tak. Čím více jich člověk má, tím větší problémy má. S penězmi je třeba zacházet jako s velmi nebezpečnou drogou, která má v malém množství určité léčivé účinky, ale pozor, jako všechna léčiva léčí jen příznaky a ve větším množství se stává smrtelným jedem. Člověk se stává jen větším a větším "závislákem" na této droze a stává se stále větším závislákem na uspokojování tělesných potřeb, ve kterých není nic dobrého. Sám apoštol Pavel o tom dobře věděl.


    Římanům 7:18
    Vím totiž, že ve mně, to jest v mé lidské přirozenosti, nepřebývá dobro. Chtít dobro, to dokážu, ale vykonat už ne.


    Je velmi užitečné zkoumat ve světle Písma svatého to, co se na zemi dělo, děje a bude dít. Odhalovat všechny ty satanovy podvody a ukázat si na ně.


    Efezským 5:11
    Nepodílejte se na neužitečných skutcích tmy, naopak je nazývejte pravým jménem.


    Osobně nejsem členem žádné církevní organizace a mám pro to dobrý důvod. Všechny církevní organizace jsou jen pozemské organizace lidí a jako takové mají své chyby. Více o tom jsem napsal ve svém příspěvku:


    https://plus.google.com/115436601160619180755/posts/AK37HJNXYhm


    Je tam i odkaz na knihu "Zvyk a příkaz", kde je tento poměrně nový směr v křesťanství podrobně rozebírán z biblického hlediska. Věřím tomu, že v nastávající době bude čím dál tím větší snaha tyto organizace více a více infiltrovat a pokud to nepůjde, tak zlikvidovat. Protestantismus jako takový je dnes již mrtev a ochotně ťapká ve stopách papežství, zbylo jen prázdné označení "protestanté". Ale jakkoli to bude vypadat hrůzostrašně, je třeba si uvědomit, že Ježíš to má stále pod kontrolou a nedopustí, aby satan zvítězil. Nejdříve musí být biblické evangelium kázáno po celém světě, všichni se musí dozvědět pravdu. Teprve potom nastane konec, takový je plán Boha. Úlohu organizovaných církví zřejmě budou muset převzít malé studijní skupiny a jednotlivci, které nebude snadné pro satanův systém zlikvidovat. Křesťan nepotřebuje nutně žádnou církevní organizaci, pokud je jeho motorem snaha o poznání pravdy opřená pevně o Bibli a Ježíše Krista, člověka vyučuje přímo nezprostředkovaně Duch svatý, takto to jasně říká Bible. Je dobré své zkušenosti předávat, ale i naslouchat zkušenostem jiných (ale pozor, vše dobře ověřovat vůči Bibli !). Ke zkoumání mohu doporučit třeba tyto zdroje:


    http://www.neuveritelnaodhaleni.cz/
    http://www.dobakonce.cz
    http://www.bibleazdravi.net
    https://sites.google.com/site/nejotazky/david-hunt/svod-krestanstvi
    http://www.bibletv.cz


    Přeji vám, aby váš elán v poznávání biblické pravdy a života a díla Ježíše Krista nikdy neuvadl a Satanovi se již nikdy nepodařilo nad vámi zvítězit.
  • Míla Jandošová

    09:17 20. 6. 2015 -1
    dobrý den.velmi děkuji.že jste si udělal čas a také děkuji.že jste mi otevřel oči.jsem Vám opravdu vděčná,se srdečným pozdravem Míla,mějte krásný život
  • Franta Bastlik

    07:48 20. 6. 2015 0
    Na stránky google plus:

    https://plus.google.com/u/0/115436601160619180755

    přidávám příspěvky věnované zejména odhalování satanových podvodů a je toho opravdu hodně. Kdyby tak lidé tušili, v jaké pavučině lží a podvodů jsou chyceni, divili by se, jak snadno může být člověk podveden, pokud nezná pravdu z Písma svatého. Účelem těchto stránek je tedy nahlas varovat. Pokud máte zájem, můžete se tedy podívat.
    Dívám se na autora, ze kterého čerpáte.
    Je to Joseph Murphy (May 20, 1898 - December 16, 1981) ?
    Nerad vám "rozbourám domeček", ale nemohla jste si vybrat hůře. Moc se omlouvám. Tento člověk prošel jezuitskou školou a to nevěstí vůbec nic dobrého. Jezuité jsou ta nejhorší sebranka na světě vůbec. Tato organizace je chameleon, který se snaží dokonale splynout s místním prostředím a který dělá potají na pozadí tu nejšpinavější práci v dochu "účel světí prostředky", vše ku slávě papeže. Mají svého černého generála, který je protistranou "bílého" papeže. Jsou nedílnou součástí katolicismu, bez nich by katolicismus nemohl existovat. Jsou infiltrovaní ve všech důležitých světových organizací a vládách a ovládají všechny tajné organizace jako zednářstvo, ilumináty, Skull&Bones, atd. Žádný zločin, žádná ohavnost pro ně není dost velká, aby ji nepoužili, pokud to poslouží ke slávě papeže. Podívejte se na jezuitskou přísahu, to mluví za vše:

    http://www.granosalis.cz/modules.php?name=News&file=print&sid=9134
    https://www.youtube.com/watch?v=q3vNq3j_2MI
    https://www.youtube.com/watch?v=AyqplP7u2nI
    https://www.youtube.com/watch?v=btrmYm2Wqxw

    Jezuité jsou známí nejen svou prohnaností a tím, že stáli na pozadí všech významných revolucí a válek, ale také zakládáním nových podvodných myšlenkových proudů, které mají lidi odvést směrem, kterým potřebují. Tyto myšlenkové proudy jsou vždy v přímém rozporu s tím, co říká Bible, i když to tak pro člověka Bible neznalého nemusí vůbec vypadat a toto učení mylně považuje za formu křesťanství. Nemám zde prostor se podrobně rozepisovat o tom, co všechno a proč je v učení pana Murphyho v rozporu s Biblí, ale jeho učení je v souladu s učením New Age. Tyto materiály vám snad otevřou oči:

    https://www.youtube.com/watch?v=uddXj29_qrA
    https://drive.google.com/open?id=0B6iU3FIzwrXgfjV5M1lHSkRzUk9jaDQwcW1yU2RvNmdPY0JKeEtWMjgweU1SU2g4TWhvNFU
    https://www.youtube.com/watch?v=Tvzh4DwqUI8
    https://www.youtube.com/watch?v=nv8RaoENOe4
    http://www.david-zbiral.cz/NewAge.htm



  • Franta Bastlik

    02:26 18. 6. 2015 0
    Zdravím vás. Satan nenávidí člověka z více důvodů, ale nejsilnější je závist. Závidí člověku to, že ho Bůh miluje a hlavně to, že může být spasen. V jeho srdci musí být obrovská nenávist, když vidí, jak ten slabý ubohý člověk, jehož znalosti jsou v porovnání se satanovými tak nicotné, znamená pro Boha tak mnoho, zatímco on už je definitivně odsouzen k věčné smrti, jen se ještě nenaplnil čas a nebyl vykonán rozsudek. Díky pádu do hříchu žijeme v tomto nedokonalém ubohém a smrtelném těle po krátký čas za ubohých podmínek. A protože většina lidí nevěří na hřích a odpuštění, nezná Slovo Boží, snaží se zoufale urvat největší část koláče za jakoukoli cenu, ať je síla tělesných prožitků co největší, nehledě na rozum. Člověk koná podle toho, čemu věří a tato víra ve štěstí v urvání co největšího kusu koláče je motorem současného ekonomického systému. Urvi co nejvíce už dnes, na cenu se neohlížej, neřeš kdo to zaplatí. Když neexistuje hřích, není přeci co řešit . Mezi tyto úžasné "prožitky" můžou patřit i mimosmyslové stavy navozené drogami, hypnózou, intenzivními meditacemi, jogínskými technikami, nebo kombinacemi více těchto technik. Satan dobře ví, jak může člověka účinně svádět.

    Satan lidem závidí možnost věčného života, který on už ztratil. Věčný život je ovšem neslučitelný s hříchem a proto jsme v tomto smrtelném stavu. Mzdou za hřích je smrt. Když zemřeme, jednoduše z nás nezbyde vůbec nic. Pokud však člověk přijme Ježíše Krista za svého spasitele, přijme jeho oběť, výkupné za svůj hřích, může dar věčného života obdržet. Ale ne hned po své smrti. Až při druhém příchodu Ježíše Krista, hromadně.

    1. Tesalonickým 4
    14
    Věříme-li, že Ježíš zemřel a vstal z mrtvých, pak také víme, že Bůh ty, kdo zemřeli ve víře v Ježíše, přivede spolu s ním k životu.
    15
    Toto vám říkáme podle slova Páně: My živí, kteří se dočkáme příchodu Páně, zesnulé nepředejdeme.
    16
    Zazní povel, hlas archanděla a zvuk Boží polnice, sám Pán sestoupí z nebe, a ti, kdo zemřeli v Kristu, vstanou nejdříve;
    17
    potom my živí, kteří se toho dočkáme, budeme spolu s nimi uchváceni v oblacích vzhůru vstříc Pánu. A pak už navždy budeme s Pánem.
    18
    Těmito slovy se vzájemně potěšujte.

    Země se stává stále nebezpečnějším místem pro život. V té nejkritičtější chvíli v pravý čas zasáhne do běhu věcí Bůh prostřednictvím svého milovaného Syna. Až budou spravedliví v bezpečí, bude konec současného systému věcí i všech nespravedlivých. I všichni nespravedliví, kteří kdy na zemi žili budou později vzkříšeni, nikoli však k věčnému životu, ale k soudu, k vyslechnutí si rozsudku. Teprve poté zemřou druhou smrtí, tato však již bude definitivní. Společně s nimi definitivně zemře i Satan.
    Internet je zatím necenzurované médium, narozdíl od ostatních, takže určitě najdete spoustu materiálů, které vám poví více.

    Osobně mám ale nejraději přednášky Waltera Veitha

    Jsou velmi pěkně zpracované, doporučuji vám si je poslechnout. Maranatha.
  • Marie Magdaléna

    15:41 9. 6. 2015 0
    Před jakoukoliv prací či meditací je potřeba provézt ochranu. Je to neznalost a nebo nezodpovědnost lidí, když se pouští do takovéhoto rizika. To je zkrátka absolutní základ.
  • Míla Jandošová

    22:18 1. 6. 2015 0
    dobrý den,velice mne zaujal Váš komentář,četla jsem jej několikrát,abych pravdu řekla udeřil jste hřebík na hlavu,popisujete přesně události mého života,bibli jsem četla.ale smysl mi dala až po přečtení knih od Josepha Murfiho a pak to mělo rychlý spád,myslím události.jsem velmi zmatená,pokud jsme smrtelní a nemáme duši proč má Satan takový zájem o to aby nás svedl z cesty?nerozumím tomu ,přesto Vás snažně prosím,pokud Vám to nebude nepříjemné,jestli byste byl tak laskav a vyjádřil se k tomu,děkuji moc a obdivuji Vás pro pevný postoj =)
  • Hana Nováková

    11:14 3. 5. 2015 -1
    Velmi zajímavé tvrzení. Ale v zásadě s Vámi souhlasím :) . Jen mám pochybnosti o autentičnosti Bible , lidský výklad nemusí být přesný, že? ;)
  • kvak

    23:43 22. 1. 2015 0
    Vetsina lidi dnes veri spouste prezentovanych bludu. Clovek si az pripada, ze je mimo kdyz jim taky neveri. Ale ja osobne jsem za to rad a o tovic me tesi Vas pohled. Za me k Vasim komentarum - Velmi Ano. Souhlas nad souhlasy.
  • bastlik

    09:50 27. 11. 2014 0
    Je pravda, že většina lidí tyto zlověstné a neustále sílící signály ve společnosti sice vidí, ale zároveň má tendenci je bagatelizovat, přehlížet a zesměšňovat. Ale ve skutečnosti nejde jen o nějaké hrátky a recese, je to velmi vážné ! Kam až nové pseudonauky sahají si lze snadno odvodit z toho, jakou filozofií se řídí OSN. Obecně přijímanou a praktikovanou doktrínou OSN je teosofie (ze které vychází New Age), která má za hlavní úkol infiltraci křesťanství a jeho likvidaci a zavedení jedné všeobecně přijímané celosvětové nauky. Říká se tomu ekumenické hnutí a je to odporné sjednocení pod hlavičkou Velkého Babylonu, je to sjednocení pod vedením Satana. Bible o tomto jasně mluví, že se přesně toto bude v čase konce dít. Dobře si všimněte jazyku, jakým toto hnutí mluví. Mluví sice o lásce a míru, ale vůbec nerozlišuje mezi dobrým a špatným, účel světí prostředky. Velmi dobrý pozor na nauky, které nerozlišují mezi tím, co je dobré a co špatné. Velmi dobrý pozor na evoluční nauku, kterou přijmul za svou i Hitler a také ji doslovně začal uplatňovat. Když je člověk jen vyvinutějším zvířetem, pak má přeci právo v zájmu zlepšení druhu vyhubit slabší kusy, podřadnou lidskou rasu. Ale pokaždé, když si člověk začal sám vyrábět svůj systém hodnot (co je dobré a co špatné), začal ho opracovát a vylepšovat a dovádět do dokonalosti, skončilo to nějakým strašlivým průserem. Existují jen dvě náboženství. První, které věří v Boha a jeho zákony a respektuje je, protože "návod od výrobce" dává smysl a je z historie mnohokrát potvrzeno, že pokud se jimi lidé řídili, žilo se jim dobře. A druhé náboženství je víra člověka v sebe, hledání skrytého božství sám v sobě. Sem patří všechny lidské nauky a když je budete zkoumat podrobně, vždy nakonec narazíte, že říkají:

    1. budete jako bůh - sami jste bohové, kteří si mohou určovat co je dobré a co špatné
    2. nezemřete

    Oboje jsou obsaženy v teosofii a New Age - nesmrtelná duše, smrt je jen iluze, dokonalosti (božství) lze dosáhnout tím, že člověk začne na svém duchovnu pracovat, nejlépe pod vedením nějakého guru, aby ta cesta byla kratší a účinnější...
    Oběma těmito základními lžemi se Satanovi podařilo dostat do hříchu Adama s Evou v ráji a stále je recykluje v nových a nových naukách. Člověk je jen smrtelník a po smrti se rozpadne na prach, nic neví. Člověk není duchovní bytostí a jeho duše nemůže existovat mimo tělo. Pokud zažívá mimosmyslové zážitky, mluví s mrtvými, zažije kontakt s mimozemšťany apod., je to vždy dílo padlých duchovních bytostí - Satana & spol. Tyto bytosti se snaží na lidi působit, ale ne aby jim pomohli, ale aby je podvedli a ve finále zničili. Oni vědí, že už jsou ztraceni. Ale lidé ztraceni nejsou. Pokud to pochopí a poprosí Ježíše ve svých modlitbách o odpuštění a záchranu a myslí to vážně, pak jsou jim jejich hříchy odpuštěny. Ale hříchy nezmizí, jen se přenesou do nebeské svatyně a ve finále budou položeny na hlavu Satana, protože on je za vše zodpovědný. On si to odskáče. Ale pokud to člověk neudělá a svých hříchů se nezbaví, má smůlu a odskáče si to také. Bůh řádění Satana jen připouští, aby se lež nakonec sama usvědčila a soudní přelíčení, jehož součástí jsme i my, bylo dotaženo do spravedlivého konce. Všechny církve jsou jen lidské organizace a nic jiného. Na členství v té či oné nezáleží. Boží království není z tohoto světa. Bohu jde o sjednocení v pravdě, kterou předal lidem v Bibli jako své slovo. Lidské organizace jsou nepodstané. Bohu nejde o to, aby ho někdo udtíval z donucení, jako nějaký rituál, takové uctívání je bezcenné. Bohu šlo vždy o to, aby ho jeho děti pochopily a došlo ke změně lidského zatvrzelého srdce. Boha má člověk milovat ne proto, že ho k tomu někdo nutí, ale že to tak cítí, jen to je opravdová láska. Ale nejříve je třeba pochopit, co nám Bůh prostřednictvím Bible říká. Když to člověk zjistí, zažije největší pocit svobody, jaký zažít může. Zažije osvobození se od satanových lží.
  • Tiskovy mluvci 10 zakaznych apostolu

    18:54 24. 11. 2014 0
    Ve filmech, knihach atd se tyto temata premilaji nebot jsou ctenarsky a divacky zajimava, klasicka poptavka a nabidka :-) Ovsem to neni jedine tema, je to jen jedno z mnoha a stejne by jste se mohl ptat i na dalsi temata, proc se o nich pise a toci filmy - co treba o Lasce a Pravde, ktera zvitezi a podbne :-)) I Vy tedy patrite do teto cilove skupiny (do te "magicke"), kdyz se o to zajimate. Jinak se objektivne domnivam, ze zde pokud vubec nekdo, bude velmi malo rodicu, kteri od detstvi do svych potomku husti veci kolem "carodejnictvi" :-)))). Na druhou stranu je hezke, kdyz deti veri na pozitivni bytosti jako jsou vily, jezisci, skritkove a dalsi. A proc svetove elity delaji do okultismu, pokud tomu tak je, tak mozna proto, ze tomu veri a ze jim to funguje, kdo vi:-)
  • bastlik

    15:20 24. 11. 2014 0
    Tomu, co je v Bibli nevěřím jen tak pro nic za nic, ale protože Bible s děsivou přesností odhaluje, co se tady na Zemi již od pradávna odehrává. Myslím si, že hlavně splněná proroctví jsou známkou spolehlivosti. A také malá otázka. Proč všechny světové elity praktikují okultismus a satanismus ? Proč ho máme ve filmech, literatuře, hudbě, čarodějnictví se hustí do malých dětí už od útlého věku, že je to něco fajn a přáníhodného. Je to jen nějaká megarecese, nebo se za tím skrývá něco velmi zlověstného ?
  • bastlik

    15:11 24. 11. 2014 0
    To se nedivím. Nebudu zbytečně žvanit, o co v této hře jde můžete dobře pochopit třeba z filmu Bohové New Age

    Přeji vám, abyste se nikdy nedostala do rukou nějakého podobného esoterického gurua.

  • david

    20:33 21. 11. 2014 +2
    teda nevidím na tom nic složitýho,aktivovat třetí oko -mi de kdykoli vlastně se ním dívám dost často s vědomým že obsah těchto řekněme ("vizí") je můj vlastní a to bez nějakých technik a podobnejch,dovolim si napsat blbostí........nevim kdy přestat moh bych pokračovat do nekonečna =D =)
  • Patty

    09:08 12. 11. 2014 0
    Děkuji...Mám stejný názor .
  • Tiskovy mluvci 10 zakaznych apostolu

    01:50 12. 11. 2014 0
    Jen pro informaci, jestli nekdo veri verohodnosti obsahu bible (predevsim jde o osobni pribeh Jezisuv a jeho apostolu), tak veri bludu, ktery byl ucelove sestaven cirkvi v prvni tretine prvniho tisicileti po te, co se krestanske cenzure nehodilo 10 z 12 vykladu apostolu. A za me, je mnohem vice "bozske" se ridit svymi pocity a vlastnim srdcem, nez nejakou knihou z neoverenych zdroju.Amen.
  • Patty

    09:11 10. 11. 2014 0
    ???? Absolutně nerozumím vaší odpovědi......Chtěla jsem se jen podělit o zážitek. Podobných " zážitků " jsem zažila už několik a věřte, že ne vždy se jednalo o Ježíše nebo anděli...nejsem věřící, v Boha nevěřím, jen v něco , co je mezi nebem a zemí.....
  • bastlik

    21:14 5. 11. 2014 +1
    A ještě malou poznámku - nejsem Svědek Jehovův. Organizace Strážná věž je dceřinnou společností zednářství. Stačí se podívat, co ve skutečnosti učil jejich zakladatel C. T. Russell, pyramidolog a okultista nejvyššího řádu, zednář a držitel posledního 33. stupně. Ale podvod a tajemství vládne tomuto světu a naprostá většina členů této organizace o tom nemá nejmenší tušení. Věří, že oni Bibli rozumět nemohou a jejich organizace je výhradním zástupcem Ježíše Krista na Zemi a jediným pomazaným vykladačem obsahu Bible. Obdobně jako papež si osobuje být zástupcem Ježíše Krista na Zemi a učení této organizace je neomylné a závazné pro VŠECHNY lidi na Zemi, že tomu musí povinně věřit. Kdyby znovu měli moc, rozhořely by se hranice a na nich by znovu byli upalováni lidé jen a pouze proto, že jejich učení nevěří.
  • bastlik

    21:00 5. 11. 2014 0
    Kdo opravdu zná obsah Bible, ten také ví, kdo je Satan a padlí andělé. Tito se všemi možnými způsoby snaží ovládnout lidskou mysl. Hlupák je ten, kdo jim to dovolí. Třeba pomocí meditačních technik, opakovaným odříkáváním manter do zblbnutí, apod. Je dobré, když má mysl začne ztrácet kontrolu nad mým tělem a dovolím duchovním silám, aby přebraly kontrolu ? Být opravdu věřícím znamená posílit svoji mysl zcela vedomě poznáním biblické pravdy. Cílový stav tedy není vyprázdnění mysli a dosažení nějaké nirvány, ale naopak naplnění mysli pravdou. Teprve poznání skutečné pravdy, co se tady na Zemi už po tisíciletí odehrává a schopnost odhalit falešné blueprinty, které jsou přítomny úplně všude - hudba, filmy, knihy, filozofie, různé nauky, všechna ta opakující se a znovurecyklovaná symbolika, teprve poté se začne člověk cítit svobodný a silný. Kdo nezná svého skutečného nepřítele a jeho způsob boje, nedokáže ani odolat jeho útokům, které jsou zabaleny do líbivých obalů.
  • Ljubov Adamcova

    10:20 20. 10. 2014 0
    Zdravi)pokazdy nez usnu tak to zkousim nekdy vidim jak kolem fialoveho svetla se to porad otaci no nepochopim vubec co to vlastne znamena trojugelnik jsen videla taky jen jednou .Nevi clovek co ale s tim co ted dal Znamen to urcite neco musi .Ja to vidim kazdou noc kdyz zavru oci.Pokud se u vas objevi neco novyho muzete mi napsat primo na mail ljubov.adamcova@seznam.cz
    Preju hodne stastnych okamziku.
  • LjV

    10:53 19. 10. 2014 -1
    Stalo se mi přesně to samé, ale v noci. A úplně samo. Nikdy jsem se o to nezajímal až teď. Fialový mrak uvnitř kterého bylo přimhouřené oko, možná ještě trojúhelník.
  • Ljubov Adamcova

    16:24 11. 9. 2014 +1
    Zdravim.Zaujalo mne to co pisete.No presne to co jste videl presne tohle videla aji ja.Taky nevim co to znamena ale neco na tom bude.Jak jstecna tom vy?mate neco novyho?Dekuji Ljuba
  • Ljubov Adamcova

    16:19 11. 9. 2014 +1
    No ctu to tady tak se musim s vama podelit .Meditaci jsem provadela vleze na luzku,zavrela oci uvolnila dech souatredila jsem se na stred cela nad oboci a po peti minutach zhruba jsem videla mali svitilko jako zablesk ato nekolik krat a potom jsen porad videla jakoby neco fialkoveho v podobi oka jako ze se otvira ale neuplne .Rikala jsem si ze to nic nwni a se zvedavosti jsem si rekla zkusim to jeste jednou.No a videla jsem zas to same A tak tri dy za sebou jsem meditovala po pulhodine a styjny vysledek.Tak vubec nevim jestly to vubec neco znamena .Videl s vas nekdo neco podobnyho?podelte se se mnou.Se zrdcadlem jsem to zatim nezkousela.Dekuji
  • Nako

    20:33 21. 7. 2014 0
    Už jsem si všimla toho článku dole. :)
  • Nako

    20:01 21. 7. 2014 0
    Dělá tu někdo i lucidní snění? Mám nějaký úspěch a potřebuji konzultaci. Konkrétně moje "cedule s návodem" byla v Tibetštině, tibetsky neumím, ale údajně v době Vikingů migrovala část Tibeťanů na naše území, takže nějaké procento Čechů má tibetské geny. Může existovat i jiné vysvětlení, ale já kladu otázku: V jakém jazyce je vaše "cedule" ? Stačí si jí pozorně prohlížet a zapamatovat si 2-3 znaky.
  • Nako

    19:40 21. 7. 2014 0
    Fakt nevím, nakolik je to práce Ega, ale když si dáš kámen k uchu, tak zřetelně mluví. Jestli ho máš doma, tak o něj pečuj. Kameny se rády koupou, sluní a tak.
  • Nako

    19:27 21. 7. 2014 0
    Mně to připadá jako úporné řešení problému. Já třeba když si zoufám, cítím bolest oboustranně na hlavě šikmo shora . Když záměrně změním myšlení na veselejší, tak bolest vypne jako po stisknutí vypínače.
    Dokonce mě to dohnalo ke zpracování emocí a smíření. :)
  • Nako

    19:15 21. 7. 2014 0
    No chce otevřít! Nezahánět!
    Udělejte všechno pro jeho otevření.
    Řekla bych, že ví, že je jeho čas.
  • Nako

    19:11 21. 7. 2014 0
    Respektování intuice může přinést šťastnější život, tím zastavit "vnitřní pláč", což jsou tyto problémy. Tak mi to připadá. Tedy pokud člověk věří, že zdravotním problémům předcházejí ty citové.
  • Nako

    19:05 21. 7. 2014 0
    Vím :-)
    Máš si ho otevřít, to je jasný pokyn.
    Sny jsou založené na symbolech, ale tohle je úplně jednoznačné!
    Neváhej!
  • Nako

    18:59 21. 7. 2014 0
    Já taky, jenomže mi ještě utíká, když se na ní podívám, tak uhne. Prý se do ní má koukat jako do klíčové dírky a pocitově se jí snažit roztáhnout, aby měla větší průměr a bylo víc vidět.
  • Nako

    18:39 21. 7. 2014 0
    Teda, vy mi dáváte! 7 očí!!
    Já jsem četla jenom o tom, že 3. oko- ( u lidí zakrnělou šišinku ), má funkční nějaká ryba od Nového Zélandu.
  • Lucka Míša O.

    22:27 9. 7. 2014 +1
    Ahoj,taky se mi to stává,tlak,takové svědění,šimrání,nevím jak přesně to popsat. Ale třetí oko se sice nachází ve středu čela,ale má rozsah tvaru kruhu velikosti cca10 cm. Čím větší dosáhne člověk duchovní úrovně,tím víc se jeho třetí oko zvětšuje,stejně jako ostatní čakry. Já si na ten tlak ale po chvíli zvykla a teď je mi příjemný,uklidňující. Divná určitě nejsi. ;)
  • Nibiru

    21:33 9. 7. 2014 0
    Ahoj,jsem v techto vecech zacatecnik,ale krom tretiho jsou pry i oci 4-7 a u korene by to melo byt 4 oko,tak zkus google nebo youtube a treba prijdes zamyslenim na nejakou spojitost a prijdes na vysledek. Chce se to tim decentne prohrabat. Jen me to napadlo. At se to podari.
  • Nibiru

    21:28 9. 7. 2014 0
    Ahoj
  • Tomáš Ploc

    23:59 18. 4. 2014 0
    Neporadím vám, ale stává se mi to taky. Přesně ten samý pocit ale asi 1-2 cm nad nosem. jako by mně tam někdo tlačil
  • janka

    22:30 15. 4. 2014 +1
    jednou jsem zkoušela zrcadlo, viděla jsem svojí tvář se změnit, byla to tvář mladého muže s bradkou a knírkem, delšími světlými vlasy.Pak jsem upravila svoji fotografii o ty vousy, byla to přesně ona. Že by z minulého života? Musím to vyzkoušet znovu.
  • Patty

    19:27 15. 4. 2014 +3
    Já už pozoruji několik let, že když se dívám delší dobu do zrcadla, tak je přede mnou najednou tvář Ježíše. Vyloženě věřící nejsem, ale mám občas určité vidiny, pocity....Nedávno, je to pár dní jsem měla sen, že jsem se otočila na druhý bok v posteli a vedla mě ležel anděl. Viděla jsem jen hlavu, tělo ne, žádná křídla, ale byla jsem si jistá, že je to anděl. Podívali jsme se na sebe a já řekla - ty jsi můj anděl. Byla to tvář Ježíše....Potom jsem se s úžasným pocitem bezpečí otočila a spala dál.
  • Evuš

    21:08 31. 3. 2014 0
    Chriss, a zkoušela jsi kraniosakrální terapii? Mohla by ti pomoct.
  • Chriss

    18:51 8. 2. 2014 +1
    Nemám absolutně žádné zkušenosti s třetím okem nebo jinými jevy. Všude je že třetí oko je na čele, no já mám problémy přímo u kořene nosu, nevím jestli za to může přímo třetí oko, pravděpodobně ne, ale jde o to že cokoliv se mi přiblíží ke kořenu nosu tak to silně tlačí a nemůžu kvůli tomu nosit ani brýle, je to fakt nepříjemné. Už jsem to několikrát zkoušela i na jiných jestli to taky cítí ale nic, když zavřu oči a někdo se mi třeba prstem přiblíží ke kořenu (nemusí se ho dotknou) tak to nepříjemně tlačí, má to s tím něco společnýho nebo jsem prostě divná ?:D prosím o odpověď:)
  • D. P.

    09:47 5. 2. 2014 0
    Chtěla bych se zeptat, autorka v článku píše o problémech způsobených problematickou funkcí třetího oka. Je možné, že by tyto problémy mohly úplně vymizet nebo být potlačeny jeho aktivací?
  • denys

    18:55 30. 1. 2014 0
    Dobrý den,

    dovolte mi věnovat kousek Vašeho času pro shlédnutí mé prezentace, která se obsahuje
    informace o letošním pobytu v Itálii, který v sobě zahrnuje i Manuální lymfodrenáž.

    http://www.youtube.com/watch?v=xxybDQ0rPfc&feature=youtu.be

    Doufám, že Vás tato prezentace osloví.
    Předem děkuji za Váš čas, který jste této prezentaci věnovali.

    S pozdravem, Vita Denys
  • Marian

    20:52 25. 1. 2014 0
    Také trénuji, dokonce jsem si pořídil domů pyramidu a meditace provozuji v ní. Kdyby si někdo chtěl občas vyměnit své postřehy, zkušennosti a úspěchy, budu rád. dotech-most@seznam.cz
  • dohnansky peter

    00:04 24. 1. 2014 0
    Milos bud kludny som v presne rovnakom bode ako ty..uz dlhsi cas, nemusim mat pri tom zatvorene oci, aby som spatril tu trblietavu gulu :) ak prides k niecomu zaujimavemu, prosim napis mi na moju adresu dohnansky.peter@ centrum.sk Vdaka a vela zazitkov na spiritualnej ceste prajem
  • Radka

    23:06 8. 1. 2014 0
    Tady je řeč o aktivaci třetího oka pomocí malého zrdcádka kde člověk může vidět tváře svých minulých životů a ne každý to vztřebá. A ano pozorování sama sebe v zrdcadle není škodlivé, ale určitě platí ,,Všeho moc škodí,, :)
  • Miloš Svoboda

    16:33 6. 1. 2014 0
    Dobrý den,také se pokouším otevřít to třetí oko,ale zatím jsem došel jen k tomu,že když se soustředím tak se mě rozsvítí tečka, jako když je na obloze jasná hvězda,někdy jde kolem ní fialová záře,jako když vstupuje do ní, pak se kolem ní vytvoří jasný kruh a na čele zevnitř se mě rozsvítí světlo, buď v le vo ,nebo uprostřed nebo v pravo ,podle toho kde se ta svítící pohybující se tečka právě nachází,kterou již dokáži ovlivnit a centrovat do středu .To světlo je úplná záře.Poradí někdo,jak dál?A je to správná cesta ? Díky a podělte se a dík za překlad videa supr
  • Edmund

    21:37 28. 11. 2013 -1
    Viem zapnúť tretie oko,ale je to dosť časovo naročne,postrebujete mriežku zeme,silne energeticke pole ktore vam to zapne, a voda.Ja mam zapnute tretie oko a ako som spominal je to veľmi časovo naročne a potrebujete k tomu aj vek -40 rokov

    S pozdravom Edmund
  • Josef Novotný

    14:23 28. 11. 2013 0
    Dobrý den, zdál se mi sen, ve kterém sem viděl své 3. oko aniž bych tento pojemkdykoliv zaslechl. Byla to taková bíle zářící kružnice na čele, ve které se uvnitř něco odehrávalo. Ráno jsem se vzbudil a ihned se mi vybavil tento pojem. Nevíte někdo jaký měl tento sen význam?
  • Marcelí

    18:45 17. 11. 2013 0
    Zoji, to netuším, četla jsem to v nějaké knize od OSHO a on tam o tom píše...jakože se promítají minulé obličeje, tak je možné, že aj zvířat...
    Osobně jsem také zkoušela koukat do zrcadla déle a zjevil se mi tam takový nehezký ksicht.... :-D tak jsem toho raděj nechala...
  • Zojita

    18:36 17. 11. 2013 0
    lze videt i zvirata?
  • Marcelí

    17:23 17. 11. 2013 0
    to je běžné, pro citlivého člověka.......to co jsi viděl, jsou všechny obličeje z minulých životů...když se člověk dlouho dívá do zrcadla (malého zrcadla) začnou se mu postupně přehrávat obličeje...:-)
  • Petr Honza

    21:41 11. 11. 2013 0
    Dobrý den
    Mám absolutně stejný ,,problém,, :-)))
    a začíná my to být celkem nepříjemné.
    Jsem přesvědčen že cesta vede hlavně skrze lásku a zatím co lásky je pomálu, třetí oko jede jak blázen. Občas si připadám jako kdybych měl na hlavě čelovku
    ( baterku ).
    Kdyby jste objevila nějaké řešení byl bych móóóc rád o sdílení.
    Mockrát děkuji Petr
    hubitel.parazita@seznam.cz
  • Trpajzlik

    00:09 25. 10. 2013 0
    stavalo se mi drive, kdyz jsem se zadival dele do zrcadla - asi tak jak to myslite, ze jsem videl po chvili mnoho tvari..nekdy me z toho az mrazilo. Dnes uz ne.. divam se do zrcadla a vidim divny ksicht.. a jsem to bohuzel vazne ja sam.
  • Kouzelnik

    00:07 25. 10. 2013 +1
    spatne mysleni je svina, jinak receno, vse na co myslime, tim jsme.. ostatni z toho vyplyva logicky
  • Zojita

    14:36 24. 10. 2013 0
    Lidi videli ste take tvare v zrcadle??
  • Tomáš V.

    19:52 21. 10. 2013 0
    Ahoj, jen se chci zeptat, když mě bolí v oblasti 3. oka už několik let. RTG negativní. Tak to mám asi hodně zablokovaný, že? Může to způsobovat špatné myšlení. Díky
  • M P

    23:23 8. 10. 2013 0
    Mozna tu treti oko neni od toho,aby poskytlo adrenalinove zazitky,ale mne je teda poskytlo a to jsem do toho zrcadla koukla, az kdyz jsem nahodou zpozorovala v jinych vecech, co zrcadli, veci, co vam asi vedecky nikdo nevysvetli. Co jsem tam videla, teda krome aury,kterou vidim uz nejakou chvili, to si asi radeji necham pro sebe. A ze to zacalo v den, kdy se ke mne na ostrove Elba dostal kamen Elbait, ktery jsem z nejakeho neznameho duvodu potrebovala najit... ze to zni jako nepovedena bajka? Kdyz se to stane Vam, tak se zda celkem povedena! :)
  • Kouzelnik

    09:34 30. 9. 2013 0
    Lucko,a copak s tim tretim okem chcete delat? :-) Kazdy clovek ma do urcite miry schopnosti, ktere zcela otevrene Treti oko realizuje naplno. V nekterych kulturach pry Treti oko otvirali ritualne i fyzicky.. mechanicky, ze proste jeddnoduse zamerne "poskodily" lebku nad nosem, v miste, kde se ma Treti oko nachazet.. ale tohle bych Vam vazne nedoporucoval :-) Pokud se budeme bavit o Treti oko jako o jedne z caker.. obecne plati, ze cim vice mate v rovnovaze vscehny cakry, tim lepe muzete logicky vyuzit mozbosti a schopnosti cakry jednotlive. Treti oko tu neni od toho, aby Vam adrenalinove, nebo ze zvedavosti poskytlo zazitky a schopnosti, ktere vypadaji atraktivne :-) Takhle to vazne nebude nefungovat :-) ..pokud Vam to neni z nejakeho konkretniho duvodu dano do vinku. Zkuste se na sebe podivat od zacatku.. poctive.. co prvni cakra?.. zakladni uzemneni, nbapojeni na Zemi.. stabilita, "zazemi", pocit toho, ze nekam patrite, koreny.. atd.. matre tohle vyresene?.. kdyz ne, je zcela zbytecne se snazit resit cakry vyse.. atd atd.. Urcite schopnosti ale Treti oka Vas doprovazeji cely zivot.. muzete jim rikat treba intuice, empatie atd.. zkousejte poslouchta svou intuivi.. oddelujte strachy a o bavy, paklizte to dokazete a to b by bxl pro Vas obrovsky uspech.. Treti oko.. funkcni zcela a vyuzite naplno..neni ani zadna sranda.. verte..mozna by jste ani tuto schopnost naplno nechtela mit k dispozici :-)
  • Lucie

    09:27 29. 9. 2013 0
    Dobrý den,už delší dobu se snažím otevřít třetí oko,ale marně.Známá mi to skoušela i přes reiki a to má 4 stupeň.Můžete mi ještě nějak poradit?děkuji
  • Dagmar - Spektrum Zdraví

    00:03 3. 9. 2013 0
    pro operace je vhodný ubývající Měsíc, ne však dny Štíra. Vhodný termín si snadno najdete v tabulkách: https://www.spektrumzdravi.cz/lunarni-kalendar/2013/zari
  • ja jsem

    17:11 2. 9. 2013 0
    ,Dobrý den, prosím o radu, můj vnuk tříletý má jít na malou operaci varlete , nespadlo mu dolu. Vím, že má vliv měsíc. Kdy je pro něj vhodná doba.
    Je blíženec
  • třetí oko

    13:07 31. 8. 2013 0
    Mě třetí oko už tak 14 dní silně vibruje, nijak jsem ho neaktivovala, ani tou dobou nějak více nemeditovala. Nejdřív začalo vibrovat hned po tom co jsem zavřela oči, momentálně, je můžu mít otevřený a jsem jen trochu v klidu a uvolněná, samo se rozběhne.. zajímalo by mne, co mi tím chce říct :)) Intuice, správné rozhodování, skvěle! Ale občas si říkám, co mi tím chce sdělit, že vibruje až tak silně a nekontrolovatelně :))
  • prostě já

    22:16 28. 7. 2013 0
    tak to myšleno opravdu nebylo :-D
  • ne Ty ale Ja

    02:00 28. 7. 2013 0
    ..tyhle hlasky bez vysvetleni (zadne ani neni) jsou fakt bezva :-))) pokud se mi nedela spatne z vlastni tvare..tady nekomu zrejme ano :-))), tak pozorovani sama sebe v zrcadle urcite skodlive neni.. ani dlohodobe :-))) naopak to muze byt fajn terapie pro lidi, kteri si sami prilis neveri :-)
  • prostě já

    00:42 28. 7. 2013 0
    Aktivace třetího oka hleděním do zrcadla:
    toto prosím nezkoušet!!!!pár lidí se už zbláznilo.Pohled do zrcadla na tvář dlouhou dobu při ztlumeném světle je hazard
  • Zobrazit další komentáře

Lunární kalendář

ÚTERÝ 19. 03. 2024
rak
Měsíc přibývá a putuje znamením Raka. Nevětrejte peřiny venku, zůstala by vám v nich vlhkost. Jezte jen lehkou stravu, žaludek je citlivý. Věnujte se…
více o tomto dni
STŘEDA 20. 03. 2024
lev
Měsíc putuje znamením Lva a je v přibývající fázi. Běžte na procházku, ale nepřetěžujte se, srdce je dnes namáháno více, než v jiné dny. Snažte se…
více o tomto dni
ČTVRTEK 21. 03. 2024
lev
Měsíc putuje znamením Lva a je v přibývající fázi. Běžte na procházku, ale nepřetěžujte se, srdce je dnes namáháno více, než v jiné dny. Snažte se…
více o tomto dni
PÁTEK 22. 03. 2024
lev
Měsíc putuje znamením Lva a je v přibývající fázi. Běžte na procházku, ale nepřetěžujte se, srdce je dnes namáháno více, než v jiné dny. Snažte se…
více o tomto dni
SOBOTA 23. 03. 2024
panna
Měsíc putuje znamením Panny, je v přibývající fázi. Panna má vliv na trávící orgány, proto doporučujeme lehkou stravu. Je vhodný den pro pečení.…
více o tomto dni
NEDĚLE 24. 03. 2024
panna
Měsíc putuje znamením Panny, je v přibývající fázi. Panna má vliv na trávící orgány, proto doporučujeme lehkou stravu. Je vhodný den pro pečení.…
více o tomto dni
PONDĚLÍ 25. 03. 2024
váhy
Měsíc prochází znamením Vah, dnes je úplněk. Váhy mají vliv na kyčle, játra, krev, ledviny a močový měchýř. Pokud nemusíte, tak nedělejte žádná…
více o tomto dni

Dobrý kontakt k tématu

Umělý odchov kachen: Jak inkubovat vejce a postarat se o mláďata

jak si může kachna do líhně nanést 15 vajec když se píše že starší 8 dnu jsou na nic

Černé fazole chrání srdce a rýsují štíhlou postavu. Chutnají božsky a jsou rychle připravené

Vážená paní Ellen,

děkujeme, že jste naší věrnou čtenářkou a zároveň jsme vděční za upozornění na chybu. V...

Krabičková dieta – zdravé stravování bez vaření a počítání kalorií

Zdravé stravování jsem si vyzkoušela taky, objednávala jsem čtyři měsíce a s jídlem a výslednou váhou jsem spo...

Tipy, jak ušetřit při nákupu kosmetiky a neslevit na kvalitě

Hodně zajímavých slev je také na https://slevovykupon.net/

Jarní očistná hladovka

Rád bych v březnu držel 3-4 dnní očistnou hladovku jen o vodě. Kdy začít a kdy končit?...

Výklad karet

Ahoj, človíčku :)) Následující řádky zaujmou spíše někoho, kdo je nějakým způsob...

potřebujete finanční pomoc, pokud ano, kontaktujte tuto legitimní společnost

Solidní půjčka Potřebujete úvěr na konsolidaci dluhu, hypotéku, nákup nemovitosti, zah...
Zobrazit všechna témata

Pití alkoholu a jeho účinky na fyzické i duševní zdraví

Pití alkoholu je ošemetné téma, na které bylo napsáno již mnoho vědeckých i zdravotních článků. Ve společnosti jde zpravidla o tolerované chování, obzvlášť v době narozeninových či jiných oslav. Anebo se může j...

Afrodiziaka k jídlu. Které potraviny vám zaručí dokonalý večer ve dvou?

Vkrádá-li se do vašeho milostného života šeď, nuda a všednost, pak je nejvyšší čas s tím něco udělat. To samé platí i v případě, že se objevily potíže s libidem nebo impotencí. Možností, jak stávající stav řeši...

Děti a paměť: Jak účinně procvičovat paměť u dětí?

Dětství je obdobím, během kterého lidské tělo prochází obrovskými změnami. A to nejen vzhledově, ale také v oblasti orgánů. Jedním z takových orgánů je i mozek, který při narození není plně vyvinutý. Je složitý...

Zlomeniny pánve

Pletenec pánevní je označení pro anatomickou strukturu prstencovitého tvaru, která leží na bázi páteře. Kost pánevní je párová a srůstá ve stydké oblasti. Kost je plochá a vznikla srůstem kostí kyčelní, sedací ...

Krémová polévka s krůtím masem a divokou rýží – vhodné pro diabetiky

Ve velkém hrnci (na středním plamenu) rozehřejte olej. Přidejte pokrájené houby (žampiony), celer, mrkev a šalotku. Vše promíchejte a restujte asi 5 minut. Dále vsypte do hrnce hladkou mouku, sůl, pepř a opékej...

Kvasinková infekce u psa: Jak ji rozpoznat a léčit?

Kvasinková infekce u psa bývá poměrně častým problémem. Když se včas a adekvátně neléčí, může se rozšířit a způsobovat nejedny nepříjemné kožní potíže. Ty zpravidla zasahují uši pejska, tlapky, kožní záhyby neb...

Cévní mozková příhoda: Boj s časem

Příčiny vzniku cévní mozkové příhody jsou dvojího typu: Prvním typem je takzvaná hemoragická cévní mozková příhoda. K hemoragické cévní mozkové…

Žít svý sny...

Znám hodně lidí, který celej život jen dřou nebo všechen svůj čas věnujou dětem a svýmu okolí... A na sebe zapomínaj. Anebo ztratěj smysl svýho bytí a hledaj útěchu v chlastu, jinejch drogách, nakupování, půjčování si a bůhví v čem ještě. Když nám něco vnitřně chybí, snažíme se to někde jinde najít. Neuvědomujeme si ale, že odpovědi máme v sobě po celou tu dobu. Kdy jste naposledy naslouchali sobě samým? Nemáte pocit, že děláte hodně věcí jen proto, abyste se někomu nebo něčemu zavděčili?