Hlavička

Marketing

Jestli chcete proniknout do tajů marketingu a pozvednout své podnikání na novou úroveň, neváhejte se na cokoliv zeptat našich poradců. Zkratky jako SEO, PPC, RTB nebo CPT vám už brzy nebudou připadat jako shluk písmen, ale funkční pojmy, které budete využívat každý den.

Zároveň bychom vás rádi upozornili, abyste prosím pokládali pouze dotazy k tématu. Poradci se vám samozřejmě budou snažit reagovat na jakýkoliv dotaz, pokud však půjde o otázku naprosto mimo jejich specializaci, nebude možné ji zodpovědět.

Rozbalit všechny příspěvky

Vložte nový dotaz do tématu

Odesláním dotazu souhlasíte s pravidly diskuze.

Marketing

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, jak velkou váhu hrají sociální sítě. Jsem majitelem firmy na plastové jímky a septiky a nějaké ty fejsbuky mě moc nezajímají...Má podle Vás smysl se nějak více věnovat těmto reklamám?...

Marketing

Dobry den, Vas postoj k socialnim sitim chapu a v podstate s Vami i soucitim :-). Pravdou je, ze socialni site, jehoz nejvyraznejsim zastupcem v CR je prave Facebook mohou byt uzitecne, pokud Vase vyrobky maji tu spravnou cilovou skupinu. Jestlize ano, tak ma FB dost nastroju na to, aby jste cilovou skupinou, ktera Vas zajima oslovil. Problem muze byt vsak ta cilova skupina. Polozim Vam otazku. A myslim, ze ihned sam si odpovite , zda je toto prostredi pro Vas vhodne. Facebook ma pomerne jasnou vetsinouvou uzivatelskou obec, ktera je vsude kolem celkem zrejme. Na to nejsou treba pruzkumy zadne velke. Predstavte si, kdo nejcasteji vyuziva facebook a predstavte si, jestli tito lide jsou Vasimi zakazniky, tedy, zda by casteji meli zajem o stavebni soucasti jako jsou jimky a septiky! :-) V kazdem pripade, pokud budete chtit nejen se socialnimi sitemi pracovat a vyuzivat je, muzete se na me obratit, neco s tim muzeme udelat. Hezky zbytek dne. René Libiš

Marketing - René Libiš

Už dlouho se potýkáme na našem webu se špatnou pozicí ve vyhledávání. Nechali jsme si zpracovat analýzu klíčových slov, využíváme je hojně ve všech textech na blogu i Facebooku, ale prostě se to nedaří. Myslíte, že je to tím, že jich využíváme málo? Do každého odstavce se je snažíme dostat alespoň osmkrát i ve správném (prvním) pádě...

Marketing

Hezky den Vam preji pani Adriano, je mnoho faktoru, proc Vam Vase snazeni nemusi dobre fungovat. Podle toho co říkáte, tak pokud Vám někdo poradil tento jednostranne zamereny zpusob optimalizace Vaseho webu, tak samozrejme velkeho pokroku nedosáhnete, protože vyjíždění na lepších pozicich Vam nezaruci v zadnem pripade jen vkladani konkrétních klicových slov do textu. Také i vyhledávače dnes trošku poskočily (mluvim spise o google, seznam funguje dost zvlastne a nekonzistentne) takže je oblbovat kicovými slovy striktně v prvním pádě už nemusíte:-). Pro vyhledávač musíte být kvalitním partnerem, který google pomůže uspokojit poptávku zákazníka google. Tím zákazníkem je jakykoli uživatel google, který dá něco prostřednictvím google do vyhledání. Google takvému člověku chce podat ty nejlepší informace. Takže momentě, kdy Vás google vyhodnotí jako toho nejlepšího, tak Vás doporučí. Musíte mít ale kvalitní informace, tyto informace v dostatečném množství, dostatečně aktuální a aktualizované, relevatně propojené s dalšími podobnými navazujícími daty atd. To že máte v textu klíčová slova, je až to poslední a spíše formalita pro google, aby si byl jistý, čeho se text týka a mohl si ho správně identifikovat. Důležité je také, v jaké kvalitě máte kódovou strukturu webu a jakou máte strukturu textu, zda máte další obsah jako fotky a pod. A když tohle a další vychytávky máte zcela v ideálním stavu (což samořejmě není možné s ohledem na indiviaualitu Vašich potřeb), tak pak je nasnadě vědět, jak moc konkurenčním prostředí chcete ovládnout a tedy kolik dalších lidí a firem na stejná temata optimalizuje a jak je velký obsah (kolik stranek) s timto tematem na internetu z kterého si pak vyhledávač vybírá. Někdy může být i problém v tom, že Vás vyhledávač vyhodnotí jako neserozní stránku, například i proto, že pozná jednostranně ucelove optimalizujete své stranky jen za ucelem dobreho vyjizdeni, ne za ucelem dobreho poskytovani informaci na netu, tohle se paradoxne take stáva. Jestliže máte zájem, napiste mi na email: libis@propeople.cz a pošlete mi odkaz na Vaše stránky, v rámci poradny se ve chvilce volna na Vas mrknu a případně Vám navrhnu postup a doporučení co bych pro Vás mohl udělat. Jediné co Vám mohu garantovat seriozně je to, že seo neni narazova akce, ale musi se na nem makat stale, pak je velka sance na zlepseni ....casem a kdyz se neprestane s praci, tak i na udrzeni. Internet dnes jinou obkliku bez poctive prace a snahy neumoznuje. Svým klientům obvykle delam nejake prvni zavery cca po roce spoluprace a to bez ohledu na velikost klienta a jeho investice do seo. Klidne se ozvete :) preji Vám pohodový den. René Libiš

Marketing

Měla bych dotaz. Neustále mi přicházejí nabídky od firem na odladění textualizace mého webu, kdejaké SEO apod.. Jak poznám, že se jedná o skutečné odborníky a ne jen nějaké "šméčko"?

Marketing

Dobrý den Olgo, omlouvám e, že reaguji trošku později, ale stručně ručně k Vašemu dotazu ;-). SEO je v dnešním online světě takové zaklínadlo a specialistů, kteří tomu skutečně rozumí, je dle mých zkušenosti málo a Ti co tomu opravdu rozumí, tak moc dobře ví, že dělat SEO s konkrétními cíli má mnoho faktorů, které jen sami málo ovlivníte (třeba seo práce konkurence, neustálý pohyb nového obsahu na internetu atd) a určitě Vám nebudou slibovat 100% garance dosažení Vašich seo cílů. Pokud to někdo dělá/říká tak je to obvykle ze dvou důvodů: 1) lže a chce Vás jen nalákat na zakázku 2) bude Vám dělat seo na cíle (např. na klíčová slova), které Vám k ničemu nejsou a teda Vám v ničem nepomohou (na tyto cíle/klíčová slova je pak snadné poměrně garanatovat výslůedek, protože na internetu se o to nikdo jiný nezajímá. Stručně řečeno: když Vám někdo slibuje, že budete na první straně a ideálně na prvních místech na konkrétní hledání slov, které jsou komerčně hodně žádané, tak pro mě by to byl okamžitý ukazatel, že ten člověk nebo firma není pro mě seriozní.

Dotazy pro jednotlivé poradce :

Marketing - René Libiš

Marketing - René Libiš

Už dlouho se potýkáme na našem webu se špatnou pozicí ve vyhledávání. Nechali jsme si zpracovat analýzu klíčových slov, využíváme je hojně ve všech textech na blogu i Facebooku, ale prostě se to nedaří. Myslíte, že je to tím, že jich využíváme málo? Do každého odstavce se je snažíme dostat alespoň osmkrát i ve správném (prvním) pádě...


 


Pro dodržení zásad pro získání souhlasu koncových uživatelů v EU bychom vás chtěli informovat, že tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte